Wijzigingen doorgeven aan de ledenadminstratie

Wijzigingen doorgeven aan de ledenadminstratie

Wijzigingsformulier

Wat voor wijziging wilt u aan ons doorgeven? *Meerdere opties mogelijk

Afhankelijk van uw keuze (1 tot en met 6) kunt u direct door scrollen naar het onderwerp waarop uw wijziging betrekking heeft. U bent echter verplicht onderstaande persoonsgegevens in te vullen alvorens u de wijziging kunt doorgeven.


PERSOONSGEGEVENS

Dit zijn de gegevens op welke wijze u nu bekend bent in onze administratie.


1. PERSOONSGEGEVENS (NIEUW)

2. VERHUIZING (NIEUW ADRES)

3. CONTACTGEGEVENS (NIEUW)

Bij voorkeur mobiel

4. BETALING VAN CONTRIBUTIE (NIEUW BANKREKENINGNUMMER) De verschuldigde contributie en overige periodieke bedragen worden automatisch geïncasseerd in 2 delen per voetbalseizoen. Een voetbalseizoen loopt van 1 juli tot 30 juni. De 1e afschrijving zal plaatsvinden aan het begin van elk voetbalseizoen. De 2e afschrijving zal plaatsvinden aan het begin van elk kalenderjaar.


5. LIDMAATSCHAP (WIJZIGEN OF OPZEGGEN)


CATEGORIE

*Meerdere opties mogelijk:

OPZEGGEN LIDMAATSCHAP

Indien u nog over wedstrijdkleding (shirt en broek) beschikt, willen wij u verzoeken deze te retourneren en af te geven in de bestuurskamer (graag met vermelding van wie het is, of afgeven aan de dames achter de bar).


6. OVERIGE VRAGEN EN/OF OPMERKINGEN

GEGEVENS GEVOLMACHTIGDE

Alleen onderstaande vragen beantwoorden indien u de wijziging doorgeeft voor uw minderjarig kind of een persoon waarvoor u gevolmachtigde bent!


Bij voorkeur mobiel:

AKKOORD



* = verplicht
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!