Wijzigingen doorgeven aan de ledenadminstratie

Wijzigingen doorgeven aan de ledenadminstratie

Wijzigingsformulier


Wat voor wijziging wilt u aan ons doorgeven?

*Meerdere opties mogelijk
Afhankelijk van uw keuze (1 tot en met 6) kunt u direct door scrollen naar het onderwerp waarop uw wijziging betrekking heeft. U bent echter verplicht onderstaande persoonsgegevens in te vullen alvorens u de wijziging kunt doorgeven.


PERSOONSGEGEVENS

Dit zijn de gegevens op welke wijze u nu bekend bent in onze administratie.


1. PERSOONSGEGEVENS (NIEUW)

2. VERHUIZING (NIEUW ADRES)

3. CONTACTGEGEVENS (NIEUW)

Bij voorkeur mobiel

4. BETALING VAN CONTRIBUTIE (NIEUW BANKREKENINGNUMMER)

De verschuldigde contributie, vrijwilligersbijdrage en overige periodieke bedragen worden automatisch geïncasseerd in 2 delen per voetbalseizoen. Een voetbalseizoen loopt van 1 juli tot 30 juni. De 1e afschrijving zal plaatsvinden aan het begin van elk voetbalseizoen, per 25 augustus. De 2e afschrijving zal plaatsvinden aan het begin van elk kalenderjaar, per 25 januari.

5. LIDMAATSCHAP (WIJZIGEN OF OPZEGGEN)


CATEGORIE

*Meerdere opties mogelijk:

OPZEGGEN LIDMAATSCHAP

Indien u nog over wedstrijdkleding (shirt en broek) beschikt, willen wij u verzoeken deze te retourneren en af te geven bij Leo van Rijnsbergen (06-53243884), Beemd 4A, 4157 GA te Enspijk.

6. OVERIGE VRAGEN EN/OF OPMERKINGEN

GEGEVENS GEVOLMACHTIGDE

Alleen onderstaande vragen beantwoorden indien u de wijziging doorgeeft voor uw minderjarig kind of een persoon waarvoor u gevolmachtigde bent!


Bij voorkeur mobiel:

AKKOORD



* = verplicht
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!